fredag 12 februari 2010

only you

Jag älskar att du är det första jag ser när jag vaknar, och det sista jag ser när jag går och lägger mig.
Mitt kanelbulle-behov är farligt starkt idag.. Det kan vara för att lunchen har fått vänta alldeles för länge, men också för att det är det godaste!
Finaste Joakim plockade upp mig efter skolan, (som förövrigt slutar 11.50 varje fredag, SKÖNT) sen åkte vi till mig och tog ett bad. Nu har han lämnat mig för att bege sig till skolan själv. Jag sitter jag skriver ut bilder i vår nya skrivare. Bilderna är till för att sätta upp i mitt rum, ni ska se. Vilka minnen jag har. Vilka vänner jag har. Det blir i alla fall väldigt fint, alla borde införskaffa sig en bra skrivare!

M.Hägg är farligt taggad inför kvällen, jag med känner jag. In i dimman.
Under denna korta stund det tog att skriva inlägget har jag smugit fram ett kanelbulle recept. Nu kör jag!

PS. Har jag nämnt att jag har världens bästa mamma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar