måndag 8 februari 2010

i'm the one who want's to be with you.

Jag pratade med min storebror lite på Skype igår. Han kollade på Superbowl i Californien och jag och Joakim i Sverige. Det känns konstigt att vi är så långt ifrån varandra. Min bror, som alltid är närmast. Närmast mig, närmast hjärtat. Joakim kollade på mig och jag krigade för att hålla tårarande tillbaka. Joakim ser. Alla ser. Hur jävla mycket jag saknar dig. Men du ska veta att det enda jag vill är att du ska må bra, och jag ser att du har det bra.

Jag var vaken till och från fram till 3 inatt. Nu har man gjort det också, det bör väl alla göra. typ.
Min finaste Jenny. Tack. Jag älskar dig vännen.
Nu väntar stuvade makaroner, det är inte illa det inte!
By the way så blir Åkerströms med valp om tre veckor. Snacka om roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar