fredag 19 februari 2010

caipirinha

Det känns så otroligt otroligt skönt med helg. Gick och la mig igår kväll med svin ont i magen och varm kudde som lindrade smärtan. Vaknade med mensverk, som fortsatt hela dagen. Gick och skrev ett jävla skit prov. Kunde ALLT som vår lärare sa att vi skulle kunna, eftersom jag vill ha MVG i natur. Inte fan kom dom sakerna, blir sjukt besviken och less. Åkte hem till Joakim och grovstädade hela hans hus sen kom mamma och hämtade oss. Åkte raka vägen in till stan, jag bjöd nog inte ens på ett leende. Sen provade jag hundra par skor, alla passade upp på mig som en liten prinsessa. Till slut hittade Joakim ett par snygga och sjukt sköna så dom fick det bli. Det gjorde inte allt för ont i tån heller, så på måndag SKA jag spela fotboll! Får lyckorus i hela kroppen när jag tänker på det. Låt tån hålla, snälla.
Sen skulle jag leta efter ett par tjockare inomhusskor eftersom jag inte får ha mina tunna längre. Hittade ett par drömpar men då har något rickspucko sålt ett par med olika storlekar, min storlek så klart! Återigen tillbaka till mitt dåliga humör eftersom jag vill kunna vara med på profilen på måndag. Jag höll lite sms kontakt med fanf och jag ska låna hennes skor om dom passar. Så nu är jag på lite bättre humör.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Min mage är ju risig så det är lika bra. Ska göra en caipirinha utan sprit, men liksom, det är så jävla gott så jag är faktiskt tvungen, vet dock inte om det blir lika gott nu men det går gå. Socker och lime som är det bästa jag vet, tillsammans woho!
Sen ska jag kolla Sverige och vänta på att Jocke kommer hit ikväll/natt och myser.
Noll kontroll på detta inlägg. tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar