tisdag 16 februari 2010

din kärlek

Det är kul att jag insett att jag inte minns hur det är att kunna gå utan jacka utomhus..
Domedagsveckan har börjat, typ. Idag började vi skoldagen med ett psykologiprov. Som en käftsmäll, klockan 8 på morgonen! Efter det pumpade jag på och gjorde del två av tre på eng C tentamen. Det var listening och jag varken hör bra eller är särskilt skarpt sådär tidigt på dagen, så ni kan ju gissa själva hur det gick.
Vi har även ett svinstort Naturprov på fredag, som innehåller en uppsats som man ska lära sig utantill och sen skriva det på provet!? wtf.
Bild från helgen. En redig dimma.
Ikväll är det träning, inte fotboll såklart. Jävla skit tå alltså. Enligt teorin ska den vara bra på måndag, vilket jag tvekar starkt på.

Nu är det en fibernät-kille här och pratar och säljer in sig. Jag är såld, förmodligen mamma och pappa också. Jag vet inte direkt vad han pratar om, men jag vet att han hindrar mitt bullbakande, och det gillar jag inte.
Funderar på att bjuda över Fanfy på middagsdejt innan träningen, hoppas att hon kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar