torsdag 18 februari 2010

knock me down

Naturkunskap kommer med all säkerhet att bli min död. Jag har pluggat på genteknik och genetik hela dagen igår och även idag. Nu kollar jag på Curling (heja Sverige), pluggar natur och väntar på att fanfy ska komma förbi och hämta mig. Spinning med laget om 40min. Inte så sugen alls faktiskt, små förkyld och riktigt trött, men det är väl såna tider antar jag. Och jag behöver det om någon..
Imorgon blir i alla fall en bra dag. Bortsett från provet. Börjar halv 10 och slutar 12. Efter det ska jag Joakim och mamma åka in till stan och köpa nya fotbollsskor, både inne och ute skor. Nu är jag på G! Kvällen blir nog lugn. Hela helgen kommer bli bra känner jag nu. Lördagen ska jag vara med Fanfy. Kolla Jockes innebandy match och frappa med bästaF. Söndagen har Sussies syster Anne födelsedagsfika så vi blir där en stund och firar henne, mycket trevligt. Efter det Åkerströms inklusive mig åka och välja valp. För roligt!

Japp, det blir en bra helg. Det här klarar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar