måndag 22 februari 2010

hello michael

Fan det är ju larvigt kallt ute nu. I skärgårdsstad var det -28 imorse, EJ OKEJ. En kille i fotbollsprofilen har inte varit i skolan senaste dagarna för att det varit för kallt. 'han går inte utanför dörren när det är så här kallt' haha roligaste jag hört, och inte alls så dumt!

Jag är alltför ynklig. Idag klarade jag av min andra och sista operation. Jag har väldigt ont, men inte lika mycket som förra gången. Det ska nog ordna sig det här också. Just nu sitter jag hos Joakim och fördriva tid i 2 ½ timme tills han kommer hem och tar hand om mig igen. Har myst ner mig med en värme kudde över fötterna, stor fleece, digestive kex med mjölk och michael Jacksons film som jag fortfarande inte sett. Ska nog även klicka hem lite kläder från Internet, det förtjänar jag tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar