torsdag 11 februari 2010

Moa + 19 + tegel + fredag

På väg hem från skolan var jag så törstig att jag ville äta snö.. Gjorde det inte, lyckligt nog. Men fan, det är hemskt när det vattnar i munnen och allt runtomkring ser ut som något drick-bart.
På senaste tider har jag lyckats, fick MVG på både historian och filosofin, där ger jag mig själv en ordentlig klapp på axeln. Idag borde jag pluggat men mys i soffan med Joakim lockade alldeles för mycket, så ingen klapp idag inte. Ni kan ju gissa hur sugen jag är över att gå på spinning också!? Det är en lite kuggis kan man säga. Jag gillar att spinna. Men inte idag. Jag känner mig hängig och sjukt trött. Nog om det. Jag ska dit, spinna snabbt som fan. Sen slockna i sängen!
Imorgon ska moatoa firas i alla fall. Hon fyller 19 på söndag på alla hjärtans dag. Det är sant. Man kan inte tro det, men hon blir faktiskt 19. Grattis i förskott, nu är du redo för taxi-körkort!
Hur som helst ska det firas med bravur!! Först middag, lite games (säger inte lekar, det låter barnsligt, eller barnsligare i alla fall), sen vidare med alla 13 underbara tjejer till Tegel. Det ryktas ju även om att jag har en egen privat chaufför Det är inte illa! Något som inte heller är illa är pannkakor, förjävla gott. Åt det till middag igår och även idag.

1 kommentar:

  1. deeeeeeet kommer bli galet hisson:D dags att supa oss snygga! <333333

    SvaraRadera