söndag 7 februari 2010

kom som du är

Helgen har snart passerat helt. Fredagen hade Joakim sagt ja till att skjutsa in och hämta mina föräldrar mitt i natten (du är underbar). Som Tack bjöd mamma mig och Jocke på middag och bio. 2012 såg vi. Många anser nog att den är lite skrattretande, Joakim gjorde det till viss del. Jag blev berörd. Jag mådde dåligt. Minnen som jag begravt långt inombords slets upp.
Tack för allt. Tack för att du torkar mina tårar. Tack för att du får mig att le. Världens finaste människa, utan tvekan.
Lördagen åkte jag in till Ikea en snabbis med mamma för att köpa det sista till rummet. På kvällen hade Åkerströms gäster så vi tillbringade middagen där. Senare åkte vi till mig och bara mös.
Nu håller jag på att montera ihop alla saker. det blir grymt, verkligen!!
Ikväll, superbowl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar