måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag är verkligen min dag. Full med kärlek på alla håll och kanter.
Jag började morgonen med Joakim, sen kollade jag mamma och Fanny på hans match. Vinst! Fanny är bäst för er som undrar. Vi var otroligt spårade, som alltid, och hon får mig alltid att le. Drömvän. Kvällen åt Jag och Joakim god middag hos mig innan vi somnade tungt. Jag fick en jätte fin bukett med rosor och ett hjärta, en påse hjärtan och jordgubbar. Fina fina Joakim.

Idag blev det ingen skola, eftersom jag måste vara hem och plugga.. Pest eller kolera liksom.
Gick upp klockan 8 för att plugga och har suttit med psykologi böckerna sen dess. Nu har jag pausat och Jocke har somnat nu, ni skulle se honom. Med benen på bordet, det ser ganska skönt ut men det borde inte vara skönt. Jag har i alla fall ett ben under honom så kan inte röra mig. Vill inte väcka honom eftersom han inte mår så bra.

Jag kollade på Ellen's show och Zach Braff är med, han är förjävla rolig alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar