måndag 1 februari 2010

As if a good thing never can make it up again.

Första dagen utan kryckor? Kanske kanske får jag ner foten i skon idag. Håll tummarna mina vänner.
Helgen blev väldigt bra trots negativ inställning från min sida. Ingen cup, där gick jag sönder. Ingen fotboll på en månad. Trasig.
I fredags var jag hos Joakim och tog det lugnt, kollade lets dance och solsidan, sjukt kul. Korta avsnitt(?)
Lördagen kom finaste Jenny hem, för att vända snabbt men jag blev inklämd i planerna. Pluggade ytterst lite innan jag åkte iväg och kollade Js match. Sen Vidare till Jocke för att bli upphämtad av Jenny. Åkte hem till henne för att fika med hennes släkt haha. Men jag älskar det. Jag älskar henne! Vi är lika hon och jag. Hon får mig att le. Efter en stund åkte vi hem till Joel där Jocke med innebandy killar satt och spelade TV spel och drack, mycket trevligt.

Söndagen åkte jag iväg med familjen åkerström och kollade på valpar. Herregud, varför har man inte hela huset fullt med valpar!? Helvete vad söta dom var. Efter det grävde jag ner mig i Rättskunskaps böckerna och Filosofi böckerna, det känns okej.

Idag smäller jag av proven och imorgon tänkte jag försöka göra två sista delarna av tentan av Engelska C. Muntligt och hör övningar, jag som hör så jävla dåligt.

Hur har du det Fredrik? Jag saknar dig i alla fall, snart kommer du hem och det är det viktigaste. Kanske den viktigaste tiden också. Studenten.. Jag har faktiskt (kors i taket) beställt min studentklänning!!! Vet inte om den blir bra men lika bra att börja leta i tid. Får den på fredag och den är underbar på bild i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar