måndag 9 november 2009

Underbara släkt

Lars Winnerbäck alltså, vilken jävla dröm man! Jag och fanny såg hans konsert i fredags och det var värt varenda öre! Hade hur mysigt som helst med F också, middag och allt o globen C.

Lördagen gick ut på att konka grejer upp och ner, vilket resulterade i ett näst in till tomt rum, ett helt tomt rum och ett proppfullt garage och gästrum.. Men det här ska nog bli galant ska ni se. Väggen mellan mitt och fredriks rum rivs imorgon alltså, sen börjar möbleringen. fredrik tar mamma och pappas rum och dom flyttar ner. Perfa!
Söndagen var över förväntan. Var på släkt lunch med Jockes släkt, och då menar jag ingen liten Hansson-släkt utan en feting stor släkt. Huur trevligt som helst var det i alla fall, jag älskade alla, världens snällaste. Sen åkte vi hem till mig och fortsatte med att flytta grejer sen åkte jag och mamma iväg på spinning, som tydligen blivit en kontinuitet för oss.. Jävligt jobbigt, mer än vanligt då mjölksyran kom redan på uppvärmningen. Men men det ska väl bli bra det med. Känns bättre att trycka i sig chipsen när man tränar.

Idag är jag trött, måndags-trött, november-trött. Ska på cirkelgympa ikväll sen får jag se vad som händer. Kanske fotbollsgalan hos mig med fanny :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar