söndag 1 november 2009

umeå!

Igår började dagen med att kolla Ackers, stor förlust tyvärr men min pojkvän var bäst på plan så det gjorde inget. efter det begav jag mig hem för att fixa mig sen vidare till Jenny där hon fixade sig mig tre umeå kompisar. Vi tog vårt pick och pack och åkte hem till Jocke och förade lite sen efter många om och men, vidare till pilot, Vi tröttnade ganska snabbt och satsade sten hårt för att ta oss till universitetet där det var maskerad. en jävla resa där vi alla gick barfota tillslut haha! Fredrik och jocke mötte upp oss där en stund sen kom mami och hämtade oss. Nattmat på statoil sen bums i säng. träffade Fanfy igår en snabbis, gladast över att ha henne hemma igen!! En riktig pang kväll men sjukt sköna människor tack för det.

Idag känner jag mig mer död än levande men trots det ska jag på SPINNING! Hör och häpna haha. Fråga mig inte varför, har fått något ryck. Får se när det planar ut..
Nu en lång dusch med J sen lite kurering med bullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar