tisdag 24 november 2009

sex on fire

Det går fan inte en dag utan regn. Kul att Stockholm haft 4 sol timmar på en månad. Inte konstigt att folk går i ide och blir deprimerade. Skolan tar min tid just nu, tur att helgen var underbar!
Fredagen blev väldigt lugn.
Lördagen tog jag det lugnt på morgonen sen skjutsade mamma mig till Duvbo för att kolla Jocke och Fredriks match. Riktigt usel match men det var roligt ändå. Fanfy mötte upp mig där efter sin fotboll. Kvällen tillbringades hos Jocke med sjukt trevligt sällskap, tv-spel, "med andra ord" och drinkar! Gick och la oss alldeles för sent. Krigade upp på söndagen för att spela fotboll. Drömträningar, drömtjejer! Snacka om att hitta glädjen igen.

Veckodagarna pluggar jag. Kul liv.
Idag känner jag mig som en riktig hemma-fru ha ha. Bor hos jocke och passar scully, nu när hans föräldrar är borta. Slutade redan vid 11 idag då jag blev upplockad av Jocke. Nu är han i skolan och jag hänger tvätt, små städar och bakar lussebullar haha. Laddar batterierna för att sätta igång och plugga igen..
Fan vad jag längtar till jullovet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar