torsdag 5 november 2009

f J är back on track

Det känns som att minsta lilla skit sak kan få hela världen att gråta just nu. Vädret tar kål på den svenska befolkningen, mig iaf..
I måndags stannade jag och Moa kvar efter skolan för att arbeta med vårt projektarbete, CRED till oss. och vad fan är tacken, vi blev inlåsta i skolan. Det skulle kunna vara en sån sak som man säger att "det måste hända alla någon gång" men icke, inte med oss iaf. Vi är sist in i klassrummet och först ut. Det löste sig bra till slut, karma?
Tisdagen går jag 8-1 så den dagen går hyfsat smärtfri. På eftermiddagen mötte jag upp sofie, fick en pratstund med henne, som alltid behövs! Sen var det fotbollsmöte på kvällen. Där blev det ett jävla liv så nu återstår att se hur allt blir. Jag vill mest bara spela fotboll.
Efter mötet åkte jag och fanfy till donken sen hem till jocke för CL och skit snack. Känns lyckligt att ha henne hemma igen.
Igår var en träningsfri dag. Det förtjänade jag. Mös hela kvällen och la mig tidigt.
Trots det var jag föör trött imorse, tur att fotbollsprofilen idag var slapp.

Ikväll blir det innebandy i maggan med laget sen sova för fulla muggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar