torsdag 12 november 2009

CG och världens finaste pojkvän

Jag kanske har hittat en vändpunkt i alla dessa negativa ting. Provet kändes helt okej idag, trots väldigt naviv pluggning. Satt även kvar en timme i skolan för att plugga, cred till mig!! Nu ska jag se till att klara resten av alla prov, sen vips är det jullov och julafton, woho!

Blir förmodligen spinning imorgon, istället för utgång, DEN NI! Måste ju jobba på något nu inför min operation, då jag förmodligen inte kommer vara någon skönhet..

Nu väntar jag på jocke som ska komma hem från träningen, sen ska vi käka chips och kolla cougar town, som förövrigt är sjukt bra!
Jag hetsade Jonte att skicka några äckliga youtube videos, och det ångrar jag starkt nu.
Gick och la mig 21 igår och Jocke var världens underbaraste som alltid, orkar inte dra alla detaljer, han bara lyckas hela tiden. Stackarn gick upp och duschade och kollade på tv vid 12 för att han inte kunde sova. 21.00 i alla fall, underbart skönt! Imorgon sovmorgon till 11, dröm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar