söndag 15 november 2009

bakis

Jag känner idag att gårdagen var ganska intensiv. Åkte till söder med fanny där vi hann med lunch och speed shopping, det är vi bäst på. Sen kollade vi ackers-bajen som slutade 7-10 tyvärr. Fan mitt hjärta håller inte för så spännande matcher som det blir nu för tiden. Adrenalinet tog över både mig och fanny och vi var som galna på läktaren. Inte nog med att f-bajen tänkte ta inträde till en div2 match. Nejnej där trodde dom fel. Efter matchen blev det snabb middag sen hem till Fanny för lite kortspel (spela spel är förövrigt sjukt underskattat!!) och smirre! Tog vårt pick och pack, plockade upp sofie sen hem till kicka. Riktigt rolig förfest men sjukt sköna tjejer. Kvällen avslutades på sportsbar där jocke och co var. Mötte även upp moa, det får inte glömmas!

Idag kan jag sammanfatta dagen lite lätt genom att sätta en fin liten detalj framför alla ord, bakis. bakis-frukost, bakis-träning, bakis-städning och nu ska jag åka med jockes föräldrar och se hans match.
Känner inte alls för skola imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar