fredag 13 november 2009

don´t leave me now

Började dagen med sovmorgon till 10 vilket satt väldigt fint i lilla mig. Cyklade till och från skolan, svinkallt. Hade två lektioner varav en var FIKA och jag och moa har nu konstaterat att tiden går såå mycket snabbare om man faktiskt arbetar på lektionen, great. Gjorde till och med två tal själv, det kanske inte är omöjligt ändå.
Satt och pratade om studenten och julafton på lunchen, sjukt mysigt. Blev hur lycklig som helst. Fick lite "jag är stolt över mig själv" moment och det var skönt. Fan vad jag längtar till studenten, det är helt sjukt!
Ikväll var tanken tegel, sen försvann den tanken, då var tanken joakim, sen försvann den tanken också. Nu slutade man tydligen ensam ikväll, vilket var lite trist men skönt. Ska spinna med mamma så lär ändå vara död efter det. Då ska jag käka chips och kolla idol. Hela jag är en dubbelmoral när det gäller träning och chipsm men what the hell.

Helg nu iaf, och det känns jävligt bra!
Imorgon ska jag fika med fanfy och sen kolla fredrik och Jockes match. Kvällen, utgång! tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar