torsdag 1 april 2010

Födelsedag!

Hela min dag igår passerade i slow motion. Skivan i onsdags var hela perfekt!! Vilken kväll. Tack tack tack till alla som kom dit och gjorde min kväll bäst. Jag har underbara vänner. Somnade runt 4, sen var det bara att kriga sig upp när klockan ringde klockan 7. Mer död än levande. Iväg, spelade två matcher i skol-DM, semifinalsgrupp. 2-2 mot Solna2 och vinst 1-0 mot Atletico. Vi är nu i FINAL. Sjukt roligt, och det förtjänar vi, alla gånger om!
Åkte sen och käkade bakismat, väldigt god pizza tillsammans med mamma pappa Jocke Fanny Lukas och Niklas, sen vidare hem till Lukas för halvsovande och tv-spel för Jocke och L.

Idag vaknade jag av födelsedagssången, finns inget bättre sätt att vakna. Jag fick så himla fina presenter, bland annat Bounces biljetter i april med jocke till deras sista show!!! och två biljetter till Pinks konsert i Göteborg i sommar (Ni ska då veta att jag gick in 30min efter att biljetterna släppts och då var dom slut! Grät i flera veckor och ville skjuta mig själv)! Min underbara familj. Det enda som saknas är Fredrik så klart. Han kommer snart och gissa om jag längtar :)

Idag ska jag ta en tripp till Täby med mamma, sen möta upp Sofie i sporthallen för att kolla Jockes innebandycup. Kvällen är obestämd, men något händer det!

Ps. JAG ÄR LYCKLIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar