onsdag 31 mars 2010

Studentskiva

Ikväll smäller det!! Jag vet inte om det är okej att vara såhär taggad klockan tre haha. Jag fick naturligtvis rå panik igår och ville inte vara det jag bestämt mig för. Typiskt mig, synd att det kom dagen innan bara. Hade lite saker hemma som föll avgörande för min ut klädnad ikväll. Snygg kommer jag nog dock inte vara. Det kommer däremot min pojkvän, som vanligt, herregud.
Jag är sjukt lycklig och mår jätte bra. Min kropp behöver en nap dock, så det ska klämmas in! Sen bär det av för lite förkrök och fixade hos Sofie med favorit tjejerna.

Det kommer flera från mitt lag, barndoms kompisar, närmsta vänner och många många mer. Kan inte bli annat än bäst! Tjing

2 kommentarer:

  1. Ha det sa kul ikval syster :), det ar trakigt att vara pa andra sidan jorden nar jag missar det har! Saknar dig

    SvaraRadera
  2. Hade en drömkväll!! Men den hade självklart varit bättre om du var med :). Saknar dig också. Nu är det inte långt kvar, wiiho!

    SvaraRadera