torsdag 8 april 2010

wavin' flag

Lovet går alldeles för snabbt, men det säger alla varje gång. Igår fick jag skjuts till tandläkaren sen drev jag runt ensam för att fördröja tid i stan medans jocke var i skolan och pappa jobbade. Planen var att kolla lite i affärer sen möta upp Jocke och till sist bli upplockad av pappa. Men vad hände liksom. Stötte på min fina bara sådär. Jenny strövade också runt ensam haha. Så då gick vi bara runt och mådde bra av varandras sällskap, sen slöt även Jocke upp. En väldigt dålig dag blev till en väldigt bra dag.
Idag åkte jag Jenny och Jocke hem till sofie där Fanny och lukas var. Åt lite lunch, spelade spel och kollade hitta Nemo, drömfilm, drömsällskap! Gud vad bra jag mår av er.
Imorgon blir det valp passning, plugg och sista dagen med Jenny, för trist. Håller tummarna för att hon kommer hit nästa helg också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar