måndag 19 april 2010

hey, soul sister

Nu har jag äntligen fått det bekräftat. Jag är sjuk. Jag har mått pyton de senaste veckorna, har inte orkat någonting, varit nära att svimma osv. Ännu bättre känns det att det var en sådan simpel sak som för lågt järnvärde. Mitt var tydligen väldigt lågt, och det var tur att jag upptäckte det. Nu ska jag käka piller och bli pigg igen.

Jag åkte till skolan till 8 idag, TROTS att jag började 12.45, cred till mig!! Skrev klart min inlämning och plugga lite. Blev en paus för att umgås med Fanny, vilket jag uppskattar mycket. Åkte hem till henne och tog det lite lugnt och pratade, sen åt vi en super god lunch på golfbanan. Vilken vän!
Kvällen blir väldigt lugn eftersom jag är helt slut. Imorgon bitti laser behandling sedan skola.
Det känns bra att jag kan stryka tre saker från min att-göra-lista nu. Filosofi diskussion, natur inlämning och eng C tenta som jag idag gjorde klart den tredje och sista delen.

PS. Min pojkvän är underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar