fredag 16 april 2010

kattens evolution

Visst är det lite ironiskt hur många saker man kommer på att man vill/måste göra när man behöver plugga? Jag upptäckte att det absolut var nödvändigt att noppa mina ögonbryn nu, istället för att skriva om kattens evolution. Vet inte vilket som är mest nödvändigt egentligen.

Bestämde mig för att göra lunch också. Blir överlycklig när jag hittar dessa små mat lådor hemma hos familjen Åkerström. Idag hittade jag en med makaroner och god röra, vet inte vad maträtten heter. Trots min lycka över upptäckten blev jag lite paff när jag insåg att jag aldrig skulle bli mätt på denna lilla portion. Aja, lägger i alla fall upp den lilla is kuben av mat på en tallrik. Efter några minuters tinande hade kuben smält. Det är makaroner i hela mikron nu, och nu har jag en portion för tre kanske. Bra där JH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar