onsdag 27 maj 2009

my way.

Mina senaste dagar har varit sådär och samtidigt jätte bra.
Har inte orkat skriva något då jag bara är rädd för att klaga över saker och ting.
Vi vann matchen mot frej. 5-2 och jag är nöjd med min insats.
Har hunnit med ett natur prov idag, det gick galant. Åkte till sjukgymnasten. Har fått inlägg för min benhinneinflammation, och råd för min ljumske. Som förövrigt tydligen är muskelfästet i höften som spökar.

Ikväll blir det skiva med Moa och Sofie. Blir säkert drömkul men nu känns det lite segt eftersom alla droppar av en efter en.
Vet iaf att jag ska sova hos Joakim ikväll.
Jag behöver honom.
På söndag har vi viktigaste matchen mot AIK. serieledarna. Borta på skytteholm. Stöd kan vi behöva. Börjar redan bli taggad.
Nu ska jag börja klä på mig. Det nalkas hippie ikväll...

1 kommentar:

  1. Hej bror, vilken tid är matchen på söndag? <3<3 btw. jag hade problem med ljumsken, alltså muskelfästet i höften. Då fick jag en bristning där! Vet inte om det är samma grej, men låter lite lika! <3

    SvaraRadera