måndag 18 maj 2009

lever min dröm

Helgen har varit underbar. Jag älskar spontan aktiviteter!
Fredag: Matte nationella sen hem till Joakim där även kvällen spenderades tillsammans med kim och Jessica. Planen var att sova hemma, men det har jag sagt många gånger, men jag trivs.

Lördag: Vaknade upp när jocke åkte på innebandy, sen kunde jag inte somna om. Åkte med mamma en liten tur till MIO och hem för lunch och packa match kläder. Matchen mot viksjö gick åt helvete och jag vill aldrig mer spela en sån match. Nu måste vi lära oss av misstaget och ta tag i problemet/en.. Efter matchen Åkte jag till grönan tillsammans med moa joakim fanny adde joe fredrik niklas och julia. Femkamp och annat roligt. Vi åkte den nya berg och dalbanan Insane. FYFAN, började nästan gråta när dom spände fast mig. Höll krampaktigt i Fannys hand och blundade sedan resten av åkturen haha. Adrenalinkick gånger tusen.

Söndag: Natten tillbringades hos J, som vanligt måste jag nog säga. Vaknade upp av att han sa hej då innan jobbet. Jag låg kvar några timmar tills fanny plockade upp mig med fredrik niklas och joe i bilen för att luncha och hälsa på jocke på nya jobbet i Vaxholm Sjukt mysigt med lunch, sommarväder och glass i solen.
Dagen avslutades med att kolla österåkers match, spela fotboll på rb och middag med familjen jocke och fanny.
Intensiv helg.

Idag måste jag börja plugga naturkunskap och ikväll är det träning. Inget mer med det.
Ge mig sommarlov nu..

1 kommentar: