söndag 3 maj 2009

gud så långt

Vann matchen idag med 12-0, woho det behövde vi. Jag spelade inte alls mycket, och det gick väl som beräknat. Helgen kopierar jag från fanny med lite ändringar, haha orkar verkligen inte skriva själv..
Torsdag, Valborg tydligen. Åkte in till stan med Ida, Fanny, Joakim och Kimpa W. Frappade, fanny köpte nya fotbollsskor, dom snyggaste VI någonsin sett! Kvällen tillbringade jag med moa och sofie. Vi tog det lugnt och kollade på film. Valborg ÄR överskattat och vi mådde bäst.

Fredag, vaknade med drömJ vid min sida (va bra det passade in fanny..) blev hämtade av Fanny, jasmina och Niklas, åkte hem till Jasmina, åt, hoppade studsmatta och solade på gräset. Ni hör ju hur underbart allt är!! Efter ett par timmar hämtade vi upp Moa, och åkte till Röllingby backar för fotboll med Joe, Valpen och Joel. Riktigt roligt. Hem, lite fix, hem till Sofie, middag, singstar, drömförfest, sen fyllde drömtjejen 18! WOOOOAH! GRATTISGRATTISGRATTIS världens sötaste Sofie. Vi gick då till Sportsbar och dansade ett par timmar. Natten tillbringade jag hos J som vanligt.

Lördag, spenderades med en massa fotboll. Först såg vi en halvlek på Kulla - Västertorp, förlust tyvärr. Sen andra halvlek Österåker - Viksjö(?), 4-0 vinst för Österåker. Direkt till maggan där vi tränade fasta situationer och lite avslut. Dusch sen grill med hela laget, sjukt gott och mysigt. Efter det åkte vi hem till Joakim för att se El Clasico, 2-6 slutade den tydligen. HERREGUD, den bästa matchen på mycket mycket länge. Napade visserligen under vissa perioder, men jag tror att jag såg alla målen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar