måndag 11 maj 2009

Jag hugger i sten, och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.

Det känns som att jag tappar kontrollen över mitt liv. Men jag gillar det.
Alla dagar är sjukt spontana, och jag spenderar all min tid med drömmänniskor.
Bor mer eller mindre hos Joakim också. Jag vill absolut inte sova ensam, nu när jag insett hur bra jag sover med honom.

Imorgon är det nationella. matteB. Åt helvete med matteB. Jag tänker göra mitt bästa, det tänker jag verkligen. Men mitt bästa räcker inte ens från tummen till lillfingret just nu.
mm åt helvete med matteB.

3 kommentarer:

  1. Haha ja det kan vi! Känns skönt, då är vi två :)

    SvaraRadera
  2. lycka till på provet, jag har själv samma prov nästa vecka :(

    SvaraRadera
  3. Nej, jag har inte bytt lag. Eller alltså jag har ju inte spelat på ett halvår typ och har tränat med Spånga en gång och ska träna imorgon. Är sjukt sugen att starta igen och dom spelar i 4an och det är nära, vilket gör att det blir lättare än Viksjö :) Men självklart kommer jag och kollar på lördag :D Du en annan grej, kan inte du smsa mig? Jag har samma nummer men inte ditt, för min mobil försvann så jag har ett nytt simkort och alla de nya nummer som jag fått på den hade jag inte på min jättegamla som jag hade ett tag :) Så jag har inte ditt nummer längre liksom :) PUSSS

    SvaraRadera