onsdag 6 maj 2009

långa nätter

Har sen tidigt försökt leta upp skönhetssömnen, som verkar vara på villovägar då jag ser mig själv i spegeln idag. Men sådant lyx har man tydligen inte tid med.
Somnade på Engelskan idag, mitt under hörövningen som är träning inför nationella, ser ljust ut..
Jag och Moa var förbi och kollade tider för att tatuera mig. Mitt hjärta gick i gång i hundra tio direkt när jag steg innanför dörren, haha pussy.
Nu försöker jag ta tag i mig själv och plugga, men det går väl åt helvete om jag ska vara ärlig.
därför ljuger jag och säger att det går finemangens. Pö

Wrap me in a bolt of lightning, Send me on my way still smiling.
Maybe that's the way I should go, Straight into the mouth of the unknown.
I left the spare key on the table, Never really thought I'd be able.
I've said it so many times, I would change my ways, no never mind.
God knows i tried...

1 kommentar: