lördag 23 maj 2009

attached

Jag älskar att vara ledig, men vem gör inte det.
Mösspåtagningen var väl sådär. jag började kvällen hos Sofia tillsammans med fanny Maria Malin madde och lite senare moa och Sofie Grillning och kubb. Riktigt trevligt! Sen drog vi vidare till tommys för röllingbys mösspåtagning. Den var väl sådär.. För mycket folk för min smak, men visst fanns det människor som gjorde kvällen lyckad ändå. Som alltid.

Dagen efter åkte jag och Moa till Sturebadet. DRÖMSKÖNT. Får ni chansen så åk dit! Kände mig som en ny människa efter åt. Ler in packning, goda frukter, bad, ångbastu och en bästa vän. Underbar present, tack!
Fredrik och Joakim hämtade oss i stan för att jag skulle hinna till matchen.
klockan åtta mötte vi järfälla som ligger 1a. Vann med 1-0, jätte roligt! Verkligen länge sen jag fick såhär mycket beröm.
Kvällen tillbringades med bror fanny och niklas hos oss. God mat och mycket sömn. vaknade dagen efter 12.40 med joakim. Sjukt utvilad. Vi gjorde absolut ingenting på hela dagen. Tog ett bad och gick ut med zeb, som förmodligen var den största kraftansträngningen den dagen.

Idag har jag fyllt ut ytterligare en dag med att inte gör någonting. När mamma kommer in med zeb ska vi baka bullar. Fan på tiden.
Imorgon är det match. Hatmatch(?).
14.00 hemma mot Frej. Alla matcher mot Frej lyckas alltid bli otroligt hetsiga, fult spel och mycket snack från publiken. Lär bli jämt, hoppas på bra väder och bra spel från oss.
Det är dags för vinst! Jag är taggad.
Därför blir det mysmiddag ikväll sen tidigt i säng.

2 kommentarer: