måndag 1 mars 2010

helgen i all ära

Ruggigt trött på vädret, blev hur glad som helst när slasket kom.. Då har det gått över gränsen.

Helgen då.
Fredagen blev väldigt lugn, både jag och Joakim kände oss sjuka. Vi hade hela huset för oss själva så gjorde mys middag, med sjukt mycket efterrätt!

Lördag, vi gick upp i tid för att käka brak frukost eftersom Joakim skulle ha match. Jag behöver min uppladdning inför hans matcher också. Tro mig, dom är riktigt krävande, alla som kollar vet. Matchen slutade iaf 11-10, med mål av Joel med 10 sekunder kvar, riktig rysare och mina nerver håller inte ens i närheten för såna matcher. Åkte hem till Jocke och tog det lugnt, sen skulle han träffa laget och fira. Jag blev uppplockad av fanfy, skjutsade in några spårade killar till stan, värt det alla gånger, för roliga. Allsång. Sen var nog planen att sova egentligen men vi åt två mackor och drack en smoothie, sen var vi på g och styrde bilen mot sportsbar. Vi kommer absolut att vara nyktra fler gånger, alla var väldigt fulla och det är en fröjd att komma ihåg vad alla gjort och sagt i minsta detalj dagen efter. Vid 1 halv 2 var vi redo att åka, men nepp. Blev tydligen kvar till stängning. Sjukt bra kväll. tack tack tack för alla underbara vänner!

Söndagen var väl inte Joakims bästa kanske, bakis dagen för hans del, startade frukosten med en stor pizza och ett glas coola.. mm mums! Vi bestämde oss för att inte röra ett finger på hela dagen. Tills fanfy och lukas drog med oss på bio i täby. Snacksen som lockade. Såg Farsan, och jag bröt ihop under några scener men den är absolut ingen bio film och lite överskattad utifrån trailern.

Idag har jag mest samlat in vuxen poäng. Har gjort klart allt utom diskussionen till projektet och städat hela mitt rum. Var taggad till tusen för första fotbollsträningen med laget, men skit vädret gjorde så att det så klart ställdes in. FÖR TRIST! Nu väntar jag på att Jocke ska komma hem och mysa med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar