söndag 21 mars 2010

Helgen

Fredagen blev verkligen över förväntan!
Matchen slutade 1-1 och avgjordes därför på straffar som ni kan se nedanför. Nu väntar Älvsjö AIK i nästa match.
(Dö inte av nervositet nu Fredrik!)

Kvällen blev självklart hur lyckad som helst med tanke på matchen. Åkte direkt till Sofie, käkade lite sen blev det förfest med laget, spel och annat kul. Hur spårat som helst. Drömlag!
Vidare till sportsbar, där Jocke och co var. Fick skjuts hem av Joel, verkligen pricken över i:et, för snäll. Dessa kvällar efterlyses faktiskt, länge sen jag skrattade så mycket.

Jag krigade mig upp med Joakim på lördagen. Kollade SIL med madde Sandra och madde, sen köpte jag ett par byxor och åt brak lunch med mamma och Jocke. Jag var mer död än levande under eftermiddagen. De efterlängtade sömntimmarna gjorde sig påminda och vi slocknade vid 10!

Matchen idag blev inställd på grund av snö. Jag gnäller faktiskt inte då min kropp forfarande är trasig.. I veckan väntar massor av plugg och fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar