onsdag 10 mars 2010

Göteborg på träningsläger

Mina dagar blandar och ger. Känner mig väldigt väldigt trött, hinner inte återhämta mig och idag säger huvudet ifrån. Ingen träning ikväll, ska ligga i soffan med Joakim hela kvällen, andas och hinna ikapp livet.
Igår åkte jag till Täby för att fixa ett underställ. Mötte upp Lina och Sofie, kul att Lina är tillbaka hemma! Bra tjejer det där. Kvällen blev mysig med middag hos Famp och ackers sista match.
Vi gick vidare i skol-DM också, för roligt. Två vinster och en lika.
Idag måste jag packa för fulla muggar inför träningslägret i Göteborg. Torsdag-söndag blir fullproppad med Göteborg, fotboll och drömtjejer!! Jag hoppas att kroppen orkar med och att tån håller.

Jag saknar min bror, men han trivs så jag är glad ändå!
Trygghet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar