onsdag 3 juni 2009

You're my wonderwall

I don't believe that anybody, feels the way I do.
About you now.

Nu är jag exakt en svenska uppsats på minst 10 sidor bort från sommarlovet. Så nära men så lång bort..
Mina dagar går åt till skolan. Har inte pluggat såhär mycket matte på hela terminen, kanske därför hela mitt betyg föll avgörande på det här provet också. fmatte. vaknade inatt och tänkte på hur man räknade ut riktningskoeffecienten(?) inte okej. Joakim har pluggat alldeles för mycket med mig på senaste tiden, stackarn. Men hade absolut inte klarat det annars. Vilket jag iofs inte är säker på att jag gör, men det kändes skit bra!
Efter skolan frappade jag med fanny, sen besökte vi sjukgymnast-niklas tillsammans. Jag skulle ändra mina inlägg för benhinnan men eftersom dom var bra fick hon den tiden..

Nu ska jag trycka i mig lite middag, sen åka och kolla på Jockes match. Imorgon är det avslutning med fotbollsprofilen (tredje gången gilt? fan alltså) sen åker jag hem och sliter med uppsatsen hela dagen. Inte så roligt men har inget val.

Lite mat kanske.
Lite bullar kanske.

1 kommentar: