måndag 29 juni 2009

lever min dröm.

Sjukt dålig uppdatering, men det är väl så det blir på sommaren.
Underbara sommarlov. Jag lever min dröm. Har precis jobbat klart första veckan på fotbollsskolan sen andra veckan på sportscamp. Jätte slappt men samtidigt jobbigt. Det gick iaf väldigt snabbt. Firade Lina i veckan också, dags för henne att också bli 18, väldigt väldigt lyckat!

Igår blev jag upp plockad av Jenny och Nina sen åkte vi till domarudden. Fregor och co joinade, jocke och lukas kom också dit. Annars så var väl alla människor i världen där, typ. Vi badade, spelade kubb, volleyboll och tog det lugnt. Perfekt sommardag från 10-19.

Nu är jag hos Moa, vi har solat lite, snart ska hon jobba. Stackarn.
Jag ska pallra mig ut och köra lite med mamma, sen möta upp fanny för ännu en tripp till domarudden. Drömställe. Hoppas att Joakim vill följa med också.
Annars då? Åker till Sundsvall på torsdag. För taggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar