lördag 20 juni 2009

en dröm midsommar

Vilka dagar jag haft. Fotbollsskolan rullade på med en jävla fart. Sista två dagarna fick jag hoppa in som hjälp ledare i 01 gruppen. Skönt med omväxling men sjukt slitit. Sista dagen fick jag tydligen coacha ett eget lag på turneringen också, något jag inte var beredd på. Jag fick ett sjukt skönt lag, enkla och bra. Men trots det skrek jag sönder mig röst och alla krafter tog slut. Jag blir otroligt insatt när det kommer till matcher..

På kvällen åkte jag till mormor för att fira midsommar. Ett gäng med människor. Mormor, kusiner med familj + Filips flickvän, min familj + Joakim och Fanny. Vädret var piss men vi strosade endå en liten stund på stan. Jag och fanny bad för att vädret skulle bli bättre, och visst blev det det. Dans runt midsommarstången, U21 match, glass ätande, kransar, brak middag, boul(?) och dåliga sängar men perfekt sovsällskap.
Fina fina midsommar. Fina fina mormor. Jag älskar traditioner. Jag älskar att spendera tid med underbara människor.
Jag älskar öregrund!
Perfekt start på sommarlovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar