söndag 14 juni 2009

stark

Vädret är allt annat än bra. Vad har vi gjort för att förtjäna det här kan man undra.
Tegel i fredags var i alla fall sjukt. SJUKT SJUKT SJUKT. Bra sjukt och över gränsen sjukt. Hoffmaestro är bara för bra, det går inte att beskriva. Stog längst fram med några tjejer från laget tills det bara var jag fampan och jenny kvar. Krigade. Jag gav upp när jag fick en flaska i huvudet och började blöda. Det var droppen. Joakim väntade hela kvällen och körde hem oss, underbara han. Dagen efter gick jag upp med honom för att åka hem och fräscha till mig. Sen kollade jag hans match med fanny mamma och sofie. Jätte duktiga, bra match. Joakim var bäst. Jag är nog lite partisk också, men grym var han. Ösregn då också, så det var jävlar mig tur att det var en sevärd match.

Igår kväll blev det bio. Baksmällan, FAN vad rolig den var. Se den människor, ni kommer inte ångra en sekund. Kom tyvärr hem rätt sent, vilket gjorde att jag stängde av alarmet och vaknade 7.40 när jag skulle åka 7.45. Började jobba på fotbollsskolan idag. Måste vara världens slappaste jobb. Imorgon ska jag ta med körkortsteorin och plugga på det samtidigt. Inte dåligt.
Om en stund ska jag åka iväg och kolla min match. Hoppas att vi vinner idag, det behöver vi. Ska ta på mig hela garderoben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar