torsdag 28 januari 2010

Rättskunskap Fredrik!

Hur kul är det att vakna och inse att det blir svårt att ta sig utanför huset i det här vädret med f-kryckorna...
Zeb gjorde tydligen dödens vurpa igår. Pappa förklarade in i minsta detalj. Längst upp i trappen ångrade han sig och skulle vända sig (Fredrik, du om någon vet att zeb inte kan ångra sig..) Vänder sig på något konstigt sätt och faller pladask ner för varje trappsteg. När han var på väg in i kurvan greppade mamma tag i honom, då han håller på att falla rätt ner från sidan på trappen. Herregud. Den där hunden har fan 9 liv.
Rättskunskap och Filosofi är nästa plan. Jocke ska iväg på träning, pappa dega i soffan, mamma är på mingel middag och möte, och jag ska begrava mig i böckerna för en stund. Rättskunskap är sjukt intressant, läs det i Californien om det går!!

Imorgon är jag ledig, det känns förjääävla bra! Tycker inte det minsta synd om alla som går i skolan, jag tänker mest strö salt i såren och sparka på dom som ligger. Skämt och sido. Det känns grymt.

1 kommentar:

  1. vad jobbigt med kryckor :/
    aa, fan. sjukt deppigt med sånt här äckligväder.
    har faktiskt inte hört talas om den :o men vad mysigt! jag vill också gå på bio och se snabba cash! ;)<
    aa! erik hassle och ellie funkar så sjukt bra ihop! <3

    SvaraRadera