lördag 2 januari 2010

2010! Som S.K säger "det klingar så bra med 2010, rätt siffror liksom"

Nyårsafton då. Alla har alldeles för höga förväntningar på nyår, egentligen tycker jag att det är rätt överskattat. Jag har däremot från och med nu, ändrat mina åsikter! Nyårsafton är underbart, alla är hur lyckliga som helst och alla älskar alla på denna dag/natt.
Mitt nyår blev hur bra som helst. Fixade mig hos Joakim en lång lång stund, mös och lyssnade på musik. Kim och Jessica kom till Jocke redan vid 3 sen tog vi det lugnt med dom. Vid sex tiden trillade alla in som skulle komma på middagen (Jag Joakim Kim Jessica Joe Fanny Sofie och Joel) Pojkarna fixade maten medans vi andra värme upp med "med andra ord" för roligt. Maten var underbart och efter det rann tiden på rätt snabbt. Berg ramlade in efter middagen, likaså fia frida och mickis, mycket uppskattat. Spel, ölspel och många skratt sen var det dags för tolvslaget. Champagne, tomtebloss, snö, raketer och världens underbaraste vänner.. Sa gott nytt år till alla, sen insåg vi att det var rätt kallt och drog oss tillbaka in. Bjöd in 3 killar som vi hittade på gatan under tolvslaget som också visade sig vara riktigt bra och lyckat. Joel badade naken i snön haha... Samtidigt som drömfampan och Jocke drinkade till alla sprang tiden iväg och klockan 6 åkte jocke och F med till oss. Vi lämnade några som spenderade natten hos jocke, lika bra det.
Vilken jävla kväll. Bilder kommer.

Jag säger precis som alla andra säger varje år, det här kommer bli det bästa året någonsin!
Nu väntar studenten, pojkvän, bästa vänner och sommarlov, kan inte bli annat än bäst.

1 kommentar:

  1. Härligt! :) Jo den var bra faktiskt :) Ja, det skulle vara kul ju! :D ses i stan kanske?

    SvaraRadera