onsdag 27 januari 2010

Bio med finaste J

Dagarna går fan hyfsat snabbt. Bortsett från min enorma smärta i armar, händer och tån. Men jag krigar. Jag hoppas lite i smyg på att vara med på skol-DM.. får se hur det går med den saken.

Vi pratade med Fredrik igår på Skype, för roligt. Såg lägenheten och hans rumskompisar, haha. Riktiga stollar, verkar hur roliga som helst och F lever och har det bra. Jag älskar dig.

Snart ska jag hoppa ner och hoppa ut i bilen för att åka till Täby C. Ska på bio med Joakim, sjukt mysigt. Hoppas att vi kommer hem i snö-kaoset.. Det är ju robinson ikväll, det är ett måste mina vänner.
Lyssna på Be mine med Erik och Ellie. Jag tröttnar aldrig. Fan vad fin den är!

Pratar med Sofie på lill-chatten på facebook, hon är underbart braaa :) !!

1 kommentar:

  1. 1. nämen :o fyfan! det måste ju göra skit ont! så du går på krykor nu alltså? :/ i detta snöväder, stackare!
    2. fan vad mysigt med bio! vad ska ni se? :)
    och till sist 3. åååååååååååh, be mine SÅ FINIS LÅT! älskar den! <3

    SvaraRadera