tisdag 26 januari 2010

Nu du fredriiik

jahapp nu då. Jag är näst intill klar med mitt nya rum. Köpte en fynd-soffa från blocket, riktigt nice. Annars så har jag gått och brutit stortån så det är jag och kryckorna nu. Blir så JÄVLA FÖRBANNAD, för att vara exakt. Besviken, arg, ledsen och uppgiven. Nu missar jag hela inomhus säsongen, som är det BÄSTA jag vet. Plus sista skol-DM. Fan alltså, när ska det vända. När ska allt sluta hända mig!?

Fredrik har börjat sitt nya liv i Californien. Riktigt avundsjuk på honom, men jag är inte redo att lämna alla underbara i min närhet än i alla fall. Jag har världens finaste familj. Världens finaste vänner. Världens finaste pojkvän. Alla passar upp och hjälper mig hela tiden.
Fanfy skjutsade runt mig till olika sjukhus igår (hon köpte även med sig hjärtan, som jag älskar, bästa F), mamma och Joakim kom och höll mig sällskap på sjukhusen under alla timmar, Moa och alla i skolan hjälper mig med allt. Fyy vad jag är tacksam över att ha er. Blir väldigt blödig nu när jag är så känslomässig och har så ont. Kanske är all smärtstillande.

Jag har nu bestämt mig för att börja blogga regelbundet så att Fredrik kan följa vårt underbara svenska liv, och hålla lite koll på mig. Låter bra nu, men vet aldrig hur länge det håller. Jag gör mitt bästa i alla fall. Detta kan mycket väl resultera i att det blir många innehållsrika inlägg men även några totalt onödiga, men det är smällar man får ta.

Navy CIS på g med pappa nu.

2 kommentarer:

  1. men människa! :o hur lyckades du bryta stortån? :o stackare :/

    och jävlar vad vi ska parta va! :D <3

    SvaraRadera
  2. Nä fy fan vad segt med Tån :O Sjukt trist :/ saknar dig!

    SvaraRadera