söndag 19 april 2009

segertåget till max

Jag är tydligen DJ JOZZ nu, och då måste jag ju leva upp till kraven och fixa musiken.
Vaknade sjukt ut vilad, somnade till gg igår, vilket gjorde att det första jag såg imorse var Gilmore Girls, underbart!
Ska ner och äta frukost snart, sen städa och rensa ur min garderob eftersom lådorna inte går att stänga längre.
Halv fem kommer Lina och hämtar mig.
SERIEPREMIÄR.
Sjukt spännande, möter Skå borta. Vilken match det kommer bli. Dom vann senast över oss. En inomhuscup där dom slog ut oss i semin.. as STORA verkligen.

Haha älskar alla fylle sms jag fick igår kväll.

2 kommentarer:

  1. Tack Josefin!
    Det värmer och höra, jag försöker verkligen och jag ska inte ge upp!

    Underbart, nu ger vi skå en omgång som dem aldrig kommer att glömma!

    Kör lite, David guetta & Tocadisco (tomorrow can wait) Guru Josh project, Lady gaga!

    SvaraRadera
  2. det kommer typ upp en ruta där det står att det blev något fel och sen ska man typ skicka in nåt till blogspot om varför det blev fel osv :s as skumt!

    men jag testar att kommentera igen då! :D <3

    SvaraRadera