fredag 17 april 2009

andra sidan jorden.

Mitt liv tog en vändning. Nu känns allt lättare. Provet i morse gick bättre än förväntat. Får se vad resultatet blev, men jävlar va skönt att ha det ur världen!
Jag har tydligen blivit studeimotiverad nu. Medans jag väntade på bussen i 40min och någon inte ville prata i telefon, satte jag mig istället och pluggade till engelska provet. haha för duktigt av mig.

om två timmar beger jag mig hem till drömjenny med mina drömtjejer. Grilla och annat mys, det ser jag fram emot. Efter det säger planerna att vi ska till Crippe där han med flera också grillar. Vilken GRILLKVÄLL gott folk. ut och grilla med er, det är tydligen populärt nu!
Ska ta en låång dusch nu, sätta på mig lite kläder och käka. Hoppas att det blir tid över till att glutta gg, men det lär det väl inte bli.
Japp, ikväll ska jag njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar