tisdag 14 april 2009

game over

Hur går det för mitt pluggande egentligen? Inte bra alls.
Nu sitter jag bara och beklagar mig över mitt liv. Som egentligen är ett drömliv!

Ingen träning idag. Min ljumske mår inte alls bra, fan vad dåligt den mår. Nu ger jag mig själv rätt att gnälla, har sjukt ont. känns som den lilla kulan sitter snett. Tillägnar därför min tid till att plugga idrottsteori. Kost, träningslära osv.
Känner att mitt humör behöver något helt annat. mm en msn konversation som leder till att boka Italien, det gör jag och det behöver jag.

Matchen igår gick jätte bra. Vann med 3-2. Spännande hela matchen. Fampan gjorde första, kindis andra och sof sista. Jag är nöjd med mitt spel. Riktigt skönt att vinna över Djursholm av alla lag. Seriepremiär på söndag.

Tack gud för mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar