måndag 13 april 2009

vad är grejen med att äta?

Jag är fortfarande lite chockad efter alla incidenter runt matbordet i Öregrund. Vilket resulterar tydligt på mina måltider. Det var planerat att jag skulle äta något mindre för några timmar sen. Så blev det med den saken, och nu dör jag snart. Jag får skylla mig själv, men istället för att skärpa mig tänker jag nu gå ner och ta lite Digestive-kex innan middag.

17.45 har vi samling i klubbis för snack om säsongen och taktik innan matchen. Sen bär det iväg på ytterligare en bilresa. Den här gången inte till eller hem från Öregrund, utan till Djursholm.
Träningsmatch på g. De ställer upp med deras div2 lag, så vi får oss en riktig match må jag säga. Men vad fan, taggad till tusen är jag!!

Stackars alla trafikanter som var ute på vägarna från Öregrund till Åkersberga mellan 10 och 12 idag. Moi övningskörde nämligen ända hem. otroligt bra gick det. Med roliga sms från Fampan och nack-massage från mamma. Kanske borde köra oftare trots allt?
Juste, mat var det. ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar