söndag 27 december 2009

turnering!

Så har man gjort en julafton till. Det var helt underbart och jag har fått världens finaste presenter. En ny mobil som jag fifflar med hela dagarna bland annat. Finaste pojkvännen beställde en tröja från oasis som jag önskat mig hur länge som helst, men som varit slut i hundra år(?) Den där Joakim alltså, underbara han!
Lite shopping på mellandags rean har hunnits med också. Fan vad mycket folk, mer än andra år tycker jag absolut! En jacka införskaffades iaf, dröm!
Imorgon kväll är det turnering i upplansväsby, sjukt roligt!! Ska lägga mig tidigt och äta massor.
Träffade jempaG alldeles nyss över en fika. Jag saknar henne jätte mycket och det är sämst att det är så långt till umeå men ett besök ska verkligen försöka göras!

Söta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar