tisdag 15 december 2009

"det blåser isbjörnar"

Eftersom halva natten tillbringades i Uppsala på sjukan med mormor så var jag hemma idag. Sovmorgon satt fint sen jobbade jag någon timme på fotbollslekis med fia. Målade gubbar osv, inte allt för jobbigt..
Fanfy tog med mig till täby där vi kollade efter julklappar och åt middag. Mycket mycket trevligt. på något sätt lyckas hon alltid pigga upp mig, vilket humör jag än är på. Den där fanfy!
Hittade en riktig pang-klapp till mami he he. Dock spräcktes budgeten snabbt och jag har nu konstaterat att det inte blir någon billig julafton. Men vad gör man inte för dom man älskar!?

Ikväll har jag ingen träning och det känns skönt pga vädret. Fan det är så sjukt kallt,men jag älskar det. Låt det vara såhär på julafton, snälla. Tog en promenad med Joakim och rastade hunden, för mysigt. Jag blir så blödig såhär runt jul. Älskar jullåtarna också.
Ikväll blir det PH avsnittet som jag missade igår. Det känns sådär att jag verkligen går och längtar, för så bra är det ju verkligen inte. Men men. Tänkte tvinga jocke att börja kolla danska PH också. Som jag så glatt fick höra av F att det fanns. Great!

Du är guld värd, det vet du va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar