lördag 10 oktober 2009

Utgångs lördag

Gårdagen/kvällen blev hur lugn som helst. Var ledig hela dagen så slappade mest. Kvällen gick åt till Idol och chips. Idag har jag iofs inte gjort så mycket heller haha. Kom nyss hem från jocke, nu ska jag fixa massa små saker och så småning om ta en aslång dusch. Lägga ansiktsmask och bara ta hand om mig själv en stund.
IKVÄLL blir det utgång med drömtjejerna! Sofie och Lina så klart. Kanske några fler, vad vet jag. Vi ska i alla fall föra lite och kolla Sverige matchen, heja zlatan, hos jocke sen rör vi oss mot stan. Det sög ju att Moa inte kunde följa med, då hade kvällen varit fullbordad men jag ser fram emot att gå ut. Det händer ju trots allt inte allt för ofta nu för tiden..
Sitter och pratar med Fanfy live from spain, dröm! Tycker att hon kan komma hem och dansa till touch and go med mig(thaithaithaithia).
Nu måste jag ta tag i tillvaron, håll alla tummar för att ackers vinner idag också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar