tisdag 20 oktober 2009

i'm gonna get stronger now

Skolan har gått som på räls (nästan) och nu är alla prov/inlämningar/redovisningar klara före lovet. En veckas lov kan inte bli bättre, JempaG kommer hem också, DRÖM! Så nu tänkte jag bara hålla ut tre dagar till sen njuta till max.

Fick beskedet igår att jag är tvungen att transplantera ben. Vilket känns förjävla skit. Jag hoppades väldigt mycket innerst inne att det inte behövdes. så sanningen kom som en bomb. Om jag ska se något positivt i skiten är det väl att tiden är hyfsat bra planerad till min student..
Jag lär vara ett helvete att ha att göra med under den tiden. Tur att jag har Joakim, han får ta all min skit. Han är underbar. Han låter mig gråta och reser mig upp. Alla behöver någon som honom.

Det glädjer mig att min vän fanfy har det så bra i Spanien! Hon förtjänar det. Jag saknar dig.

5 kommentarer: