måndag 26 oktober 2009

fetsmet

Första lovdagen har jag fyllt med att göra mest ingenting. Jocke har pluggat lite och jag har iaf gjort ett försök till pluggande. Annars har jag kollat film och ätit på mc donalds med J. Nu är det dags för cirkel gympa igen. fy faan va jobbigt det var förra gången, hade träningsverk i flera dagar i muskler jag inte ens visste fanns. men men, eftersom jag inte uträttat många knop idag så är det väl dags. Sen blir jag hämtad av Jocke och då ska jag med all säkerhet smälla i mig lite chips för att jämna ut balansen lite.
Imorgon ska jag till gamla stan med sofie. Kika lite i affärer kanske och fika. Mycket mysigt att träffa henne, prata livet och sådär.
Nu måste jag gå, hoppas på att bli lite mer skonad från träningsverk den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar