torsdag 24 september 2009

vem är du att döma mig.

Tre riktigt jvla viktiga och sköna poäng mot viksjö blev det! Vi spelade som ett lag, och med lite tur och massor av inställning slutade matchen 3-0 till oss. DRÖM! Och i och med det, är vi nu klara för div3 nästa säsong också.
Skol-DM idag gick bra. Mötte solna (AIK) första matchen, förlust med 3-0 men det var en underprestation av dom måste jag säga, med de förutsättningarna dom hade.. Sen vann vi andra matchen med 3-0 över kungsängens gymnasium. Lite mat i täby sen hem till J.
Nu sitter jag här, med en blå och svullen vänster fot och en stukad höger fot, skippar träningen idag. På Lördag är det sista matchen mot Skå, sen förmodligen utgång på kvällen.

Jag har det riktigt bra, trots att min kropp krigar för fullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar