måndag 14 september 2009

knock you down

Mm nu har det gått ett tag. Vi förlorade matchen mot p18, vilket inte var så konstigt eftersom vi mötte deras div2 lag. Nu ligger vi inte alls säkert för att spela i div3 nästa år också, så en vändning behövs!
I veckan har jag mest varit i skolan.
Fredag- En lektion sen till tandläkaren där det bara var dåliga besked, vilket innebär flera operationer men jag håller fortfarande tummarna. Får se om några veckor. Efter tandläkaren gick jag runt med Joakim i stan en stund, kvällen blev utgång. Först tegel och fira tusse sen sportsbar.
Lördag- upp i tid för att ha en tjej-dag på stan med mamma. Hur mysigt som helst. min fina fina mamma. Mycket shopping blev det och jag är nöjd med ALLT. Fick även ett halsband av mamma, Believe, för att hon tror på mig. Min fina fina mamma. Kvällen kollade jag matchen och åt middag hos mig.
Söndag- Klippte sned lugg hos Julia sen åkte jag mamma och Joakim iväg till Rimbo för att plocka svamp. Hittade sjukt mycket. Joakim hittade även en Iphone i skogen.. På kvällen kollade jag på Fredriks innebandy match.

Idag blev det bara till att kolla killarnas DM sen käka lunch med moa och cykla (mm älskar att cykla!!) till jocke. Han är i skolan på någon aktivitetsdag så vette fan när han kommer hem, hoppas ganska tidigt! Ikväll är det träning, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar